I'm HAAAAAAAPPY!!

Shueee :D
Första dagen på gymnasiet var bra :) Klassen verkar bra skolan verkar bra, ALLT verkar bra :D
Jag älskar det!!
Media verkar iaf nåt för mej verkligen :D och man kanske får låna en systemkamera :DDDDDD Och då lovar jag att det kmr bli bilder här asså ;)))
Just nu blire inte så många bilder eftersom min klantiga storebror råkade ha ner min kamera i golvet, och displayen gick sönder, så måste jag ta kort med Webbcamen -.- min mobil har VÄRLDENS SÄMSTA kamera + att jag har tappat bort USBkabeln haha typiskt mej xD
Tänk om man skulle ha en kopia av sej sj, haha det skulle faktiskt vara rätt så skönt x)))

Kommentarer
Postat av: Madeleine

va kul att du verkar trivas ! :D

ska du på ola i västerås den 4/9? :)

2010-08-24 @ 15:10:27
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/
Postat av: Madeleine

sv: ja jag ska till västerås ! :) (kan ju passa på att kika efter den där killen som jag blev förtjust i där då oxå haha) om du ska dit så kan vi ju ses där!

2010-08-25 @ 20:50:34
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0