I'm back

Shueeeeeee<3
Jag vet det har tagit typ nästan en vecka nu men jag förvarnade er om det så hoppas ni inte blev ledsna ;)
I förrgår asså torsdags var jag ju i Västerås för att se RixFm festival det var lätt en av dom bästa dagarna i mitt liv!!
Artisterna som var där var;
Apollo Drive (minns inte vad låtarna dom körde hette)
Broken Door, Angel och en till
Linda och Velvet, Take my body close (Velvet) + Velvets nya låt och Victoryous (Linda&Velvet)
REbound!, Hurricane och Helpless (elr hette den Not helpless?)
Love Generation, (Vet inte vad derads låtar heter)
Star Pilots, High, I'm Alive + en till
Timoteij, Kom och nåra till
OLA, Unstoppable, Overdrive och Natalie

Och så var det ju såklart RixFms egna band elr vad man ska säga att det e hqaha :)
Ramsells, dom körde en massa Lady GaGa och annat :DD
Signeringar var det oxo med Broken Door, Star Pilots, OLA och Timoteij
Jag vann oxo en rixtröja på introtävlingen, dom spelade Unstoppable med Ola

ni kan läsa mer på min kompis Emmas blogg


Jag och Star pilots, fråga mig inte hur jag såg ut och hade håret bakom örat haha :o

Velvet och Linda
Rabih från REbound! lika söt som vanligt ;)
OLA på scenen, tyvärr missade vi hans soundcheck eftersom vi var och väntade på honom på signeringen:P

OLA♥




Jag tänkte blogga lite mer sen om hur det var att träffa OLA igen för 5e gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0