Spaniiien :D

Shueeee:D <3
Kollade  för några timmar sen på fotboll Spanien - Tydskland!
Inget att missa asså! Ofta man missar en match med Spanien? haha x)
Nej men nu e iaf dom vidare nu vinner dom hela VM ;D
Jag känner mej typ alone att heja på dom.
Alla andra hejade på Tyskland, men jag har visat dom vem som hejar på rätt lag haha ;D
Menmen, hursomhelst så kmr Emma (min kompis från Strängnäs) hit imorrn och vi och två till ska träffa tre personer på fredag :D
Men än så länge har jag tänkt hålla det lite hemligt så ni får nåt att längta till :) men mer om det skriver jag på lördag :P
hmmmm undra vad det kan vara va?? :D

Kommentarer
Postat av: Therese

E det nån kändis du ska träffa?

2010-07-08 @ 16:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0