Fixade lite frågor

Så att ni kan lära er lite om mig, Yeeeeah :D

SENASTE PERSONEN SOM
Du pratade med: I tele? isåfall vare, hmm Nanna :P förutom tele så vare antingen min låtsaspappa elr min mamma som sitter här bredvid mig :P
Du gick på bio med: Emma E
Du gick på stan med: Josse o Emma E

SENASTE

Låt du hörde
: Still Remember - OLA
Film du såg: Haha Hairspray
Mat du åt:  Falukorv och spagetthi
Känslan: hmmm inte svårt haha   L     O     V     E , hoppas ni inte ser vad det står haha nej skoja :)
Ilska: Jag e aldrig arg :O
Glädje: e ALLTID GLAD :o
Dröm: Hmm shit jag drömmer ju hela tiden... fast jag e vaken men det jag drömde sist om asså på natten det var om *** haha <3
Boken du läste: Shit asså jag läser aldrig böcker
Personen du träffade: The family u know ;)
Personen du fick sms av: haha vet inte jag måste f*n kolla asså :) oj det var visst morsan x))
Gången du var utomhus: Nåra timmar sen :P
Gången du sov: inatt :o
Gången hela din familj åt middag tillsammans: typ en timme sen?? elr två elr tre kanske xD
Saken du köpte: Kläder

OM MIG
Namn: Ronjjah
Ålder: 16
Bra egenskaper: shiit får man skryta men då gör jag det nurå ;) Fina ögon, ALLTID glad, snäll, trevlig, ödmjuk, bryr mig om andra haha nej nu räcker det asså :)
Dåliga egenskaper: Det har jag inte :)
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: blåa
Singel: yes...

ALLMÄNT
Ska bli skoj: Träffa alla kompisar i sommar :D
Ska inte bli skoj: Det vet jag faktiskt inte...
Sparar till: en ny kamera :o
Önskar jag var bättre på: att dansa och sjunga :)
Dagens dryck: Cola och Vatten, bra kombination ;) haha nej jag drack jag inte det samtidigt x)
Vad saknar du: Det ni ;D haha nej men mest min bästis Nanna! och Emma L och Danny, Matte och OLA!
Tre band/artister: MJ, Justin Bieber och OLA
Vad har du gjort idag: Mycket :)
Var det kul: ja alltid :D
Brukar du svära mycket: haha det vill ni inte veta x)))
Hur tidigt stiger du upp: det beror på som tex nu när jag har varit hos min farmos måste jag gå upp tidigt hehe elr jag kanske inte måste men jag vill ju inte sova bort dagen när jag e där ;))
Är det bra eller dåligt: bra antar jag?
Vad ska du göra ikväll: softa sen blire att slagga 
Hur många timmar sover du per natt: typ 5 det e väl det minsta det högsta e väl typ 10 tror jag :P
Vad är det för veckodag: Söndag??
Vad lyssnar du på för musik nu:   Nothing men har Overdrive med OLA i hjärnan jag vill bara lyssna på den NU!!!
Vad längtar du till: Sommaren, asså det riktiga sommarvädret och sommarkänslan


Kommentarer
Postat av: ia

Heii! Kolla gärna min blogg :D

2010-06-14 @ 19:33:10
URL: http://diabetesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0