Grillar mig i solen :D

Hejskipejski:)

Just nu sitter jag och solar lite i slolen med en minidator i knät, och jag kallar det LIVET haha :D
Imorgon drar jag till Varberg och e där till söndag?? haha jag tror iaf att jag e där till söndag, vi får se.
Så det blir kul. Det blir min mamma, låtsaspappa, Emma (låtsassyrran) och min lillebror Johnny, det blir GÖTT!!

Jag har inga bilder på den här datorn och webcamen har jag försökt ta kort med men det blev inga kort :o så jag vetef*an hur man gör haha, jag vet jag e en aning oteknisk xD men  jag ska försöka hitta bilder på internet :) man kan ju inte ha ett inlägg utan bilder :o

Puuuh vicken tur jag har jag hittade en bild på mig haah xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0