Shit, det var verkligen längesen...

Så här lång tid får det verkligen inte ta...
men jag har haft fullt upp hela helgen, jag har åkt husbil, träffat kompisar, ätit pizza, umgåtts med fler kompisar, badat, slappat, tagit det lugnt, så har min helg sett ut alltså har den varit HELT UNDERBAR!!!

Men det tråkigaste med allt det e att min kamera e trasig asså det funkar att ta bilder men displayen e helt paj :s
Så jag tog aldrig med mej den, och en till tråkig sak som jag tror att jag har sagt för längesen det e att jag oxo har tappat bort min USB kabel till mobilen :( Fast den tar VÄRLDENS SÄMSTA KORT hihi ...
Nej shit vad jag klagar, nu ska jag sluta med det hihi ^^
Me today...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0