Rast...

Hej,
Sitter nu hemma och lyssnar på musik just nu Bieber.
Efter skolan ska jag träffa min pappa eftersom jag fyller år på lördag så ska vi fika idag och så ska jag säkert oxo få lite pengar :) Men det känns som att jag redan har kommit i 16års kris haha nej skoja hehe...
Det e nåra som har frågat vad min förra blogg var, den heter alltså RonjaSwanstrom.blogspot.com
Den bloggen startade jag förra året, nästan för exakt ett år sen, jag tror det var typ i början av maj förra året, men då la jag bara in ett inlägg men sen började jag på igen, typ i september elr nåt sånt så jag har egentligen inte bloggat så länge men hoppas ni gillar min blogg, jag skriver om det jag e intresserad av och det jag gillar så det kmr vara mkt musik i mina inlägg eftersom det e det jag brinner för musik, artister och andra kändisar :)
Och udda stilar som t.ex Foki, Jpanskt mode och så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0