Snabb bogg...

Förlåt för att jag inte har bloggat på länge men jag har verkligen inte haft tid men egentligen har jag inte tid just nu heller men jag bloggar ändå, vad gör man inte för er ;)
Jad ska fixa bilderna från sommarkrysset, OLA och Lady GaGa till er det kanske kmr senare idag men ni får hålla ögonen öppna helt enkelt!
Idag har jag städat eftersom alla mina släktingar från Norge kmr i helgen eftersom min lillebrorsa sa komfirmera sig och konfirmation e ju stort i Norge hiihi.
Nu tog jag ett break för att skriva två uppsatser vi ska göra klart, inte kul.
Vi fick ledigt idag för att plugga hemma med sånt vi ligger efter med så jag tänkte att jag skulle passa på att skriva dom här uppsatserna idag, men nu måste ag verkligen dra eftersom jag måste hinna skriva dom men jag kanske bloggar mer sen pusssssssss hare så bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0