Sommarkrysset i bilder

Här kommer bilderna från min fantastiska 16 årsdag :)
Matte; väldigt cool bild tkr jag hehe
Jag och Linda Bengtzing; jag älskar verkligen hennes personlighet
Jag och Matte; förlåt för att jag förstörde bilden med mitt namn men jag vill verkligen inte att nån ska ta den och klippa bort mej sry
Erik Segerstedt och Danny; så söta
Erik Segerstedt
Eric Saade; han e ju bara sååå  himla het på bilder men i verkligheten e han världens hetaste, snyggaste och sötaste person (elr aa iaf näst)!
E.M.D; Suddig bild menmen...
Danny
Danny<333333
Danny
Alexanda Burke
hoppas ni diggar bilderna ...

Kommentarer
Postat av: Liza

Fina bilder på fina pojkar, hihi.

Och vilket fint väder det var. Tur! :D

2010-05-19 @ 14:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0