Baby don't worry, You are my only

Igår efter skolan var jag med Max, Annie, Lovva och Eve (Lovvas kompis från Norrland)
Wayne's Coffee (som vanligt)
och pratade en massa :)  hihi, sen kom Josse och då stack jag, dom andra skulle ändå till La Baugette.
Jag och Josse stack till donken och käkade.
Det känns faktiskt som att det var 100000000 år sen jag åt där heh.
Sen stack jag hit till Anders. Jag och Emma kollade som sagt på en massa filmer igår sen somnade jag haha :)
just ja Doobidoo kollade vi med på, och det var såååå himla jobbigt att se det jag fattar inte men vi behöver inte gå in på detaljer VARFÖR! Och så kollade vi oxo på utröstningen av idol, HELT RÄTT för en gångs skull som åkte ut :o haha
En bild från skolan för ett tag sen :)
kanske typ 3-4 veckor sen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0