Fyfan för torsdag!

Seriöst det här e typ en av dom värsta dagarna :ooo
Det började typ efter skolan, jag var så hungrig så jag höll på att dö! :o
och jag hade inga fucking pengar.
Och jag klagade på allt och alla typ,
så nu känner jag bara hur elak jag har varit hela dagen typ FÖRLÅT!
¦
Sen när jag skulle hem så stannade inte bussen vid resecentrum :o
asså först var det en tjej som frågade om bussen skulle stanna där.
Jag bah: jag vet inte för jag ska ju med av där så jag sa typ jag hoppas det.
Sen när vi var vid resecentrum så track vi på stopp knappen men BUSSJÄVELN STANNADE INTE :o
Så vi fick åka ända till sjukhuset och tur som det var så skulle hon till typ samma del av stan haha så vi tog sällskap ända därifrån,
hon var iaf jättesnäll och hon hade med gått media så vi pratade lite om det och så fick jag fram att hon e nyinflyttad i Örebro från Nyköping.
Hennes pojkvän bor tydligen här :p kul var det iaf haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0