Love don't come easy!

Idag har jag varit på skolan (såklart) haha!!
Efter vi hade slutat, satt jag kvar i skolan en stund med Martin, Max, Annie och Lovva sen stack jag,Lovva och Max till Krämaren där jag skulle träffa Josse och Lovva skulle dra hem med bussen därifrån.
Sen kom Josse och vi stack hem till Kumla och lyssnade på musik och sånt och så har vi pratat gaaaaamla minnen som vanligt x)))
haha men niiice e det!!
Har precis ätit VÄRLDENS GODASTE MAT, Thai mat och duschat oxo hihi
Gjorde ett litet kollage (elr vad det heter) med mej och Josse, alla bilder e speciella, alla bilder e minnesvärda!!
Fast vilka bjuder jag vERKLIGEN på!! :oo haha
Hoppas ni skrattar er till sömns av bilden iaf x))
Sovgott!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0