There's so many ways to love ya♥

Sitter just nu i mitt rum och lyssnar på musiiiik :D
Kan ju inte blir bättre, skulle egentligen träna idag men det blev inte så.
Det blir väl nån annan dag hoppas jag :) hihi
Idag på bussen satt jag såklart och lyssnade på musik med mina hörlurar till mobilen.
När jag pausade låten hörde jag Jennie let me love you med E.M.D.
Asså shiit vad glad jag blev, asså jag kände bara i hela kroppen haha x))
Det var så hiiiiiiimla längesen jag hörde den låten!
Det får mej att tänka på 2009 :(((
Jag kan inte fatta hur mkt jag saknar det fantastiskt underbara året!!
haha men nu babblar jag om en massa skit elr nej men iaf jag borde lyssna vidare på min musik nu :)
TjabbaTjenaHejdå!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Saknar oxå 2009!

2010-10-05 @ 18:26:11
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0