27 September 2010♥

På rörlig bild lektionen idag så satt vi först och softade i ett par fåtöljer elr vad det heter xD Sen gick vi ut och filmade Sara lite sen gick vi och åt skolmat, sen hade vi nåra lektioner som det knappt händer nånting på haha.
♥Om ni inte ser det så e det Martin och Lovva som står där typ brevid 6an,
Och för den delen så var det när vi filmade, jag sprang över vägen med Sara för att hon skulle filmas x)))♥

Efter skolan iaf så gick vi till... faktiskt INTE Subway den här gången, haha INTE SUBWAY!! Ja det e faktiskt sant, ist gick vi till La Bauguette, jag och Annie delade på en Chai Latte och Lovva köpte cola, kladdkaka och en baugette som hon inte pallade äta upp x)))
♥Min och Annies ChaiLatte♥
♥Lovva med sin kladdkaka

Men det blev inte bättre när jag kom hem för då hittade jag tårta i kylskåpet, som var kvar sen i FREDAGS haha.
Men jag ville inte äta upp allt så jag fick tvinga mej själv att sluta äta och det gick inte så bra men jag lämnade faktiskt lite kvar :o
och det var verkligen mycket xD
Finns inte så mkt att säga♥

♥Såhär mkt var det kvar sen^^♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0