Högstadie-minnen

På bussen påväg till skolan idag var både Johan och Sara där så jag pratade lite med dom. Jag och Sara pratade gamla högstadie minnen, typ när Markus (klasskompis) skämtade med Månsson (Matte/fysik/teknik lärare) hela tiden. Och Kaspers (Klasskompis) dumma kommentarer xD
.
Uffes (Svenska/SO lärare) skämt.
Och alla minnen från när jag och Josse skolkade en hel vecka, och när vi råkade sova bort engelskan, Och när vi alltid gick till Lillan och köpte godis varenda rast typ,
och när vi alltid gick hem till mig på rasterna och lyssnade på musik och tog nåt att äta.
.
Och aldrig jobbade på lektionerna, och när vi alltid höll i typ godis elr cola elr nåt sånt i skolan, vi gick aldrig utan det. Och när vi fick sitta i grupprummet på matten, och ist för att jobba då så hittade vi på en massa nya låtar och spelade in det. Och på nationella provet i engelska i 9an när Ewa gick därifrån så fuskade vi, HAHA!
Saknar faktiskt högstadiet-tiden ibland...


Kommentarer
Postat av: Madeleine

ja ibland längtar man helt enkelt tbx :') <3

2010-09-22 @ 21:31:20
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0