Shueee!

haha det här har varit en rolig dagxD det började typ med våran SO lektion den blev inställd så jag, JessicaX2, Annie och Lovva gick till Vasa elr vad det nu heter och fikade. Fettgott vare iaf ;D
Sen när vi skulle dra hem så hoppade jag EmmaB och Annie på bussen i Örebro och skulle åka hem (trodde Annie ja xD) haha och sen kom vi på att den tog motorvägen och Annie var tvungen att följa med till kumla xD hahahhaha
Sen kom hennes pappa och hämtade henne :P hahah så jävla otur kan man ha när man heter Annie x)))
haha stackarn!
nej nu ska jag iiiinte mobbas längre nu måste jag sova så jag inte blir så trött att jag glömmer bort att jag e trött och blir väääärldens flummigaste i skolan haha
GONATT!!♥

Kommentarer
Postat av: Madeleine

haha jaa när du är trött är du väl ännu flummigare, hahah kmr aldrig glömma "jag glömde ola på toaletten" xD

2010-09-07 @ 17:27:49
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/
Postat av: 2

2010-09-07 @ 17:39:40
Postat av: annie den underbara

Asså hahahha, nu åker jag inte 701an mer säger jag ju bara!

förutom när jag verkligen SKA till kumla då XD<3

2010-09-08 @ 09:16:25
URL: http://annieekblom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0