Tisdag och Darin

på Rörlig bild idag var jag med Natalie och Martin R och filmade :)) vi hade fan kul asså jag och Natalie garvade lite i tagningarna annars blev det faktiskt bra :)
Efter skolan gick jag lite med Lovva och Annie på stan :) Annie köpte löshår oxo :)))
Darin♥

Sen stack jag med Josse till Elgiganten för att se Darin där vi träffade Louise :D
Jag tog kort med han och skämde ut mig som VANLIGT!! :ooo alltid jag asså xD
Men eftersom jag e så klantig och har tappat bort min USB kabel till mobilen så kmr inte ni kunna se bilderna :s
nångång men isåfall kmr det dröja länge! :o Sry!!
Jag idag typ x)
and again :PpP
-
det var iaf bra men eftersom jag glömde min skiva hemma så fick jag ta nånting jag hade i väskan bara och då blev det en av mina gymnasie kalendrar :o haha :))) Och så fick jag en kram och så :PP
Han e så snäll asså!!
haha jag och min signerade gymnasiekalender x)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh han är så himla go ! :) men jag blir alltid så galet nervös när jag träffar honom! lägg ut bilden på dig och han ! <3

2010-09-02 @ 10:48:40
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0