Typ lista haha




Välj två band/artister du tycker är bra: 
1. Simple Plan
2. Danny

När började du lyssna på bandet/artisten? 
1. Så länge jag kan minnas.
2. 2006

Vad gör just det bandet/artisten så bra? 
1. Allt ! Fast mest Pierre Bouvier hah ^^
2. Det e Danny vi snackar om, han e bara så jävla bäst ! 

Varför började du lyssna på bandet/artisten? 
1. haha minns inte x)
2. Idol 2006 

Har bandets/artistens musik betytt mycket för dig? 
1. Kanske lite.
2. Ja verkligen !
TYCKER DU OM MUSIKEN FRÅN:
(klicka på bilderna för att få dom större)

Britney Spears: Gillade ju henne när jag var liten, fast inte så mkt längre men hon går väl lyssna på :)
Darin: Sådär
Gwen Stefani: Sådär
Tokio Hotel: NEEEJ!!
50 Cent: Liite 
Linkin Park: nej
My Chemical Romance: nej
Eminem: Liite 
Justin Timberlake: Måste nog svara samma som på Britney :)
Mika: nej
Ebba Grön: nej
Jesse McCartney: ja fast lite trött på han faktiskt xD 
Muse: nej
The Ark: En låt e väl okej men annars NEJ !
Green Day: Jaa :)
Kent: Fuck NO !
Plain with T': Har inte hört mer än en låt som e bra :)
Avril Lavigne: Sådär
Bob Marley : Ja :P
2pac: Sådär 
Timbaland: jaa !
Simple Plan: Gillar dom lika mkt nu som jag gjorde när jag var liten ! Så JAAAAAAAAAAAAA!!

Fall out boy: Längesen jag lyssnade på dom men kmr ihåg att jag gillade dom då :)
Alicia Keys: Gillade henne när jag var liten vet inte hur hennes musik e nu..
Rihanna: Sjklart haha ;D
Bullet for my valentine: nope !
Beyoncé: nåra låtar..
EMD: HAHA !

Fergie: Sådär :)
Red Hot Chili Peppers: Haha nej x)
Neverstore: Gillade dom när jag var liten och aa får väl säga samma som jag sa om Alicia Keys
Christina Aguilera: Ja :)
Paramore: en låt.
Amy Diamond: FAN HELLER !!!
Chris brown: Men sjklart !!!!! 
Mattias Andréasson: haha en låt isåfall men ingen av hans låtar e kända :o

Mange Schmidt: minns inte hans låtar xD
Jason Mraz: Jaaa ! 
BWO: NEJ!
Carola: NEVER
Måns Zelmerlöw: Om ni skulle fråga mej för några år sen skullej jag sagt JAAAA men nu nej !
Ola Svenssonhan En låt, Riot... kan se en massa chokade miner just nu xD

Danny Saucedo: Några låtar fast han e KUNG !!! Älskade Älskade Danny !! <3

Lena Philipsson: NEJ
Håkan Hellström: En låt..
Erik Segerstedt: Nej !
Backstreetboys: jaa :D
KISS: nej
McFLY: Nej
Busted: What ?
Michael Jackson: Finns ingen bättre än the KingOfPoP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Justin Bieber: Jag ska Never Say Never eftersom ja han e bra ! haha
Lady GaGa: Sjklart !!! :D The Queen of pop lix '!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0